Transport

A fost introdus abonamentul metropolitan integrat Transport Suprafață + Metrou + Tren Vezi detalii

A fost introdusă linia de transport STB: Ostratu – Casa Presei (R441), începând cu data de 1 ianuarie 2019, ca urmare a implementării Planului de Mobilitate Urbană Durabilă, la care comuna Corbeanca a aderat.  

Programul traseelor: Casa Presei – Ostratu și retur Vezi program

Accesand linkul http://www.stbsa.ro/mobile/v_bus_preorasenesc.php puteți vizualiza ora la care autobuzul ajunge în stația care vă interesează.

TRANSPORT LOCAL CORBEANCA

Vă prezentăm programul de transport local Corbeanca, pe care îl vom îmbunătăți, în funcție de sugestiile dumneavoastră, pe care le puteți trimite la adresa transport@primariacorbeanca.ro

Din luna decembrie, estimăm că se va reintroduce linia de autobuz care va face legătura directă cu Casa Presei.

Primăria Corbeanca a aderat la PMUD – Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, încă de acum 2 ani și în virtutea acestui proiect sperăm să putem lega, cât mai repede, Corbeanca nu doar de București, ci și de Buftea, Balotești, Moara Vlăsiei.

Prețul biletului este 1 leu, prețul abonamentului – 25 lei, elevii, pensionarii și persoanele cu handicap vor beneficia de gratuitate.

În data de 26.04.2017 a fost adoptată Hotărârea Consiliului Județean Ilfov nr 23/2017 privind aprobarea PLANULUI DE MOBILITATE URBANĂ DURABILĂ 2016 –  2030 regiunea București Ilfov, în ședința ordinară a Consiliului Județean Ilfov.

Dezvoltarea unui transport modern, eficient și accesibil în București și Ilfov

Planul de Mobilitate Urbană Durabilă București și Ilfov este un document strategic și un instrument de politică de dezvoltare, complementar Planului Urbanistic General (PUG), folosind un model de transport (software), având ca scop îmbunătăţirea accesibilităţii şi buna integrare a diferitelor moduri de mobilitate şi transport în regiunea Bucureşti-Ilfov.

PMUD acoperă Municipiul București împreună cu sectoarele sale și Județul Ilfov, format din 8 orașe (Bragadiru, Buftea, Chitila, Măgurele, Otopeni, Pantelimon, Popești-Leordeni și Voluntari) și 32 comune (1 Decembrie, Afumați, Balotești, Berceni, Brănești, Cernica, Chiajna, Ciolpani, Ciorogârla, Clinceni, Copăceni, Corbeanca, Cornetu, Dărăști-Ilfov, Dascălu, Dobroești, Domnești, Dragomirești-Vale, Găneasa, Glina, Grădiștea, Gruiu, Jilava, Moara Vlăsiei, Mogoșoaia, Nuci, Periș, Petrăchioaia, Snagov, Ștefăneștii de Jos, Tunari și Vidra).

Planul de Mobilitate Urbană Durabilă (PMUD) își propune să realizeze, în perioada 2016-2030, un sistem de transport eficient, integrat, durabil si sigur, care să promoveze dezvoltarea economică, socială și teritorială și să asigure o bună calitate a vieții. Este un plan cu investiții de 7 miliarde de euro, dintre care 3,5 miliarde de euro vor fi investiți în extinderea şi modernizarea metroului (bani proveniți în principal de la bugetul de stat și din fonduri europene), iar restul pentru proiectele dezvoltate de autoritățile locale pentru transportul public de suprafață, managementul traficului, infrastructura de biciclete, etc.

De altfel, PMUD este o condiţionalitate pentru accesarea de fonduri europene în perioada 2014-2020, prin Programul Operational Regional şi Programul Operaţional Infrastructură Mare. PMUD se va corela cu Masterplanul General de Transport (MPGT), cu Planul de Urbanism General (PUG), cu planul de dezvoltare regionala (PDR BI), cu strategiile locale de dezvoltare urbana, cât si cu strategiile sectoriale de servicii sociale, sanatate, educatie, creerea de locuri de munca si dezvoltare economică în regiune.